Van eerste aanvraag tot akkoord op de offerte
Via onze website of e-mail krijgen wij een aanvraag binnen. Binnen één week ontvangt de klant van ons een eerste reactie.
We plannen een afspraak in voor een werkopname op locatie. Dit is het moment om kennis te maken, het pand te zien, al het werk te noteren en zaken op te meten.
Na de werkopname maken we een begroting. Deze sturen wij per e-mail naar de klant. De klant kan via mail of telefonisch reageren. Ook is het altijd mogelijk een afspraak op ons kantoor te maken om de begroting door te nemen.
Wanneer we de begroting definitief hebben opgemaakt, maken we een offerte. De offerte is gebaseerd op de begroting en mailen we met ons boekhoudprogramma. Na akkoord van de klant, hebben we een overeenkomst!
Het inplannen van het project
In onze jaarplanner schatten wij (grofweg) in wanneer het werk uitgevoerd kan worden.
Dichter naar de maand van uitvoer toe hebben wij contact met de klant. We bestellen de benodigde materialen en treffen alle voorbereidingen.
Per week plannen wij onze medewerkers en projecten in. Afhankelijk van onverwachte omstandigheden passen we planningen aan. Denk hierbij aan slecht weer, ziekte, uitloop andere projecten, niet geleverde materialen etc.
De uitvoer van het project
We voeren de werkzaamheden uit op de afgesproken data. Onze projectleider Brian is alle werkdagen beschikbaar voor informatie en vragen. Ook houden wij de klanten op de hoogte van alle vorderingen en eventuele veranderingen.
Bij langere projecten sturen we iedere week deelfacturen toe via ons boekhoudsysteem.
Als al het werk uitgevoerd is en alle partijen tevreden zijn, sturen we de eindfactuur.
Copyright © 2025 Maarten Mostert Bouw & Restauratie B.V. - Alle rechten voorbehouden
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.